Groepslessen

HIIT

HIIT staat voor high intensity interval training. Bij deze les wordt een circuit uitgezet met diverse oefeningen waarbij je een x aantal seconden hoge intensiteit afwisselt met lagere intensiteit. Deze les is mega effectief op het gebied van vetverbranding, conditie verbetering en krachtopbouw. Na een HIIT zal jouw lichaam tot 3 dagen na de training extra calorieën verbruiken en gaat de vetverbranding dus door.

Gratis Personaltraining

IMG_5333

Bij Delphis vinden wij het erg belangrijk dat onze leden op een veilige, effectieve én op de persoon afgestelde wijze trainen. Daarom gaan onze gecertificeerde personal trainers eerst een uitgebreid intake gesprek met je aan waarin jouw wensen en eventuele blessures of beperkingen worden besproken. Na het vaststellen van jouw trainingsdoel en persoonlijke situatie, ga je samen met de personal trainer een uur aan de slag in onze fitnessruimte voor een training op maat. In dit uur worden alle oefeningen uit jouw trainingsschema uitgebreid uitgelegd en door jou uitgevoerd. Jouw personal trainer zal je tijdens de oefeningen helpen om je techniek te verbeteren en het maximale uit jezelf te halen. Deze service is eens per twee maanden kosteloos, ongeacht abonnementsvorm! Uiteraard is het ook mogelijk om extra personal trainingssessies in te kopen. De personal trainer zal dan ook intensieve begeleiding geven op het gebied van voeding en, afhankelijk van jouw budget, een pakket op maat voor je samenstellen.

Wellness

IMG_5020

Na al die inspanning is het mogelijk om een bezoek te brengen aan onze wellness-faciliteiten. Hier kun je heerlijk tot rust komen in onze sauna of Turks stoombad om eventueel na afloop je te laten verwennen in de massage- en pedicuresalon ‘Hands by Bianca’. Ook is het mogelijk om de lekkerste smoothies en cappuccino’s bestellen in onze lounge of fijne binnentuin. Zo maak je van ieder bezoek aan Delphis een mini-vakantie!

XCO

Xco

Spierversterkend ,uithoudingsvermogen

Met behulp van een makkelijk hanteerbare buis, gevuld met een beweegbare massa, traint u het hele lichaam.
De driedimensionale oefenvormen zorgen voor een verhoging van het prestatievermogen, het verbeteren van de conditie en een toename van de spierkracht met name in de buik en rug spieren.

Zumba

zumbafitness

Coördinatie en licht spierontwikkelend.

Zumba combineert dansen als cumbia, merenque, salsa, reggaeton, mambo, flamenco en calypso met aerobics, waardoor er een leuke intervalroutine ontstaat die makkelijk te volgen is. Je werkt niet alleen met je conditie, je verbrandt er nog een enorm veel calorieën mee.

High impact AEROBICS

IMG_5088

Uithoudingsvermogen, coördinatiegericht en springen

Na de warming up wordt er in deze les ongeveer 40-45 minuten gesprongen. Omdat het tempo van bewegen en opeenvolging van de oefeningen op een hoger niveau ligt dan in de Low Impact Aerobicles, wordt nog meer gevraagd van je uithoudingsvermogen.

Pilates

IMG_5227

Rug-, buikspierversteviging, flexibiliteit

Het uitgangspunt van Pilates is met oefeningen de spieren zodanig te belasten dat mensen zich bewuster worden van coördinatie, ademhaling, beweging en houding. Alle oefeningen zijn erop gericht de spieren te rekken en te versterken, de gewrichten los te maken en spanning weg te nemen.

Bij elke oefening hoort een specifiek ademhalingspatroon.

Alle basisbewegingen zijn gericht op soepelheid en versterking van de buik en rugspieren en zijn makkelijk uit te voeren. Pilates gaat uit van een combinatie van lichamelijke en geestelijke inspanning, en is geschikt voor iedereen die zijn lichaam in vorm wil krijgen en houden, maar zónder de ‘‘opgepompte’’ spieren van de meeste workouts.

Pilates is een goed uitgebalanceerde methode zonder echt ingewikkelde oefeningen, en zowel geschikt voor mensen in topconditie als voor mensen die van een letsel herstellen en ouderen. Ook mensen die lange tijd niets aan lichaamsbeweging hebben gedaan, kunnen met Pilates hun conditie geleidelijk weer opbouwen.

12